Frokost efter god lørdagstræning

Jeg er blevet ret vild med at træne Crossfit, den dejlige kombination af træning med vægtstang og så en masse gode øvelser der får sveden til at drive!

Efter sådan en omgang crossfit en lørdag formiddag, så havde jeg virkeligt brug for en god frokost. Jeg havde heldigvis en masse dejlige ting i mit køleskab. Og når jeg siger køleskab mener jeg selvfølgelig min køleskabshylde, da jeg bor på kollegium.

Når man bor på kollegium har man ikke ret mange plads i det hele taget, men i køkkenet er det især tilfældet. Jeg elsker at have et godt forråd af mange forskellige ting, så at jeg ikke behøver at købe ind hver dag. Det jeg altid har er: frisk chili og frisk ingefær, som jeg elsker og bruger hyppigt!

Lad mig præsenterer… min køleskabshylde:
Nu til min lækre frokost!

Salat med rejer og avokado

Dressing:

  • Crème fraise
  • Mayonnaise
  • Finthakket frisk chili
  • Finthakket forårsløg
  • Salt og peber

Det skal du bruge:

  • Avokado
  • Rejer
  • Romainesalat
  • Tomat i tern
  • Mango i tynde skiver
  • Forårsløg I tynde skiver

Bland det hele sammen😉 Og så er der serveret! Bon appétit:)

NB! Husk at toppe salaten af med en ordentlig omgang peber!

Skriv et svar

